saknar dig redan!

Jag saknar dig redan min fina telefon :( Ja som ni kanske förstår så har jag lämnat in min Iphone på lagning pgr av att låsknappen har fastnat eller något liknande.. Så det ommer inte bli slå mycket bloggning eftersom jag inte har en dator i alla lägen, och just nu orkar jag inte ladda ner en massa appar på den mobilen jag har för tillfället, eftersom jag bara ska ha den i 2.3 veckor. Ja men i alla fall så sov jag hos älskling, hur mysigt som helst :D åkte hem rätt så tidigt eftersom min mammas kille ville åka in tidigt och lämna mobilen.. Men det är nog det ända jag har gjort idag, varit allmänt lat och tråkig haha.. Men ikväll ska jag nog till Alexander om han vill :p men vi hörs av senare, hörs hej :D
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback