Fler svar!

Fick fler frågor nu ! Alla är från samma tjej så hoppas att du får bra svar :)

1. Har du löshår?

- Ja det har jag, jag har haft det sen jag gick 7an eller 8an :)

2. Vilken är din naturliga hårfärg?

- Min naturliga hårfärg är mörkblont, men det lutar mer mot ljusbrunt :)

3. Röker du? När började du i så fall?

- Jag började röka sommarlovet när jag slutat 7an. Och ja jag röker fortfarande
:(

4. När var första gången du drack?

- Första gången jag drack och blev påverkad var nog när jag var 15 år. Mins inte vart eller något men har för mig att jag var så gammal i alla fall :p

5. Tycker du om din kropp?

- Jag ogillar inte min kropp på något sett Men om jag skulle få ändra på något skulle jag vilja ha bort lite av mina höfter och sen skulle jag vilja ha större bröst :)

6. Hur lång är du?

- Jag är 1.60 cm :)

7. Vem är din bästavän?

- Tror inte jag har någon bästavän, jag umgås med olika vänner hela tiden :)

8. Har du många vänner?

- Ja, men eftersom jag har flyttat så mycket är mina vänner ganska utspridda tyvärr..

9. Umgås du och din pojkvän med samma personer?

- Ja oftast gör vi det :)

10. Hatar du någon?

- Det finns många jag inte gillar och inte kommer överens med, men att hata någon är nog att ta i, men det finns en person som jag verkligen hatar :)

11. Har du någonsin strulat med en tjej?

- Ja det har jag, men det har bara varit med tjejkompisar inget kärlek att göra :)

12. Vem är den snällaste/ sötaste / finaste/ omtänksammaste / roligaste du känner, du måste skriva olika personer! :)

- Snällaste-Angelica Sötaste-Anthonia Finaste-Alexander omtänksammaste-lillasyster
Roligaste-Jan-Erik/MatteLäraren

13. Om du var tvungen att ha sex med ett djur vad skulle det vara? Hahahha!

- Det skulle Nog vara en apa, eftersom dom är mest lik en människa :P





Kommentarer
Signuuut

HAHAH, Jan-Erik är bäääst!!<3

Svar: hahah HELT KLART! <3
Elin Eriksson



Blogg: http://signeaxelsson.blogg.se
2012-09-15 @ 19:49:24




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback